Re: Coś się skopało w moim PC-cie...

Autor: Wojtek <rafiki_yakoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 17:20:31 MET DST

> Dla niektórych internet = Internet Explorer:-( I to dlatego produkty
> mikroszajsu są najpopularniejsze, a nie dlatego, że są najlepsze:-(
>
> Tomaszek

Kolega to pewnie jakiś linuxowiec, albo coś podobnego... ;-))) Ale ja nie
szaleję na punkcie komputerów i nie potrzebuję Bóg wie jakich programów,
systemów operacyjnych, dysków, procesorów i czego tam jeszcze. Microsoft
Windows i Internet Explorer zupełnie mi wystarczą i do tej pory działały bez
zarzutu, bez problemów i bez wirusów. Dopiero teraz coś się stało i byłoby
fajnie, gdyby zamiast żartu, kpiny czy szyderstwa można tu było uzyskać
konkretną odpowiedź...