Re: Restarty i bad sector

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 23:15:27 MET DST

Użytkownik "KaJak" <jkaz[delto]@vp.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9839E7855B443KaJak@127.0.0.1...

> Witam Wszystkich
> Prosze Was o opinie i radę , otóż wraz z kumplem głowimy sie
> nad takim problemem: jego synalek(przyparty do muru) powiedział
> że wyłączył komputer poprzez wyciągnięcie wtyczki z gniazdka
> podczas gdy w czasie gry w pewnym momencie zawiesił sie i
> przestał reagować.
> [Konfiguracja: Płyta-GIGABYTE GA-K8NF-9,
> HDD-SATA 7200/SAMSUNG 250GB, DDR 2x512 CORSAIR Dual Ch,
> Grafika: ASUS GeForce 7600 512, DVD NEC-SYSTEM:XP SP2].Dysk
> podzielony na partycje NTFS:podst.- 20GB-reszta rozszerzona
> z trzema logicznymi-50/75/75GB]
> [...]

Owszem, to mogło być przyczyną powstania tego bad sektora. Narzędziami
których użyłeś nie sprawdzisz niestety, czy jest to uszkodzenie powierzchni
(nienaprawialne), czy też tylko sektor ze złą sumą kontrolną CRC (w pełni
naprawialny). Użyj programu HDD Regenerator, jeżeli jest to ten drugi
przypadek to powinien on ten sektor naprawić. Innym wyjściem jest wykonanie
zerowania dysku przy pomocy programu diagnostycznego jego producenta (do
pobrania na z jego www), różnica tkwi jedynie w tym, że zerowana będzie cała
powierzchnia zamiast pojedynczego sektora.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/