Re: Restarty i bad sector

Autor: KaJak <jkaz[delto>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 23:32:49 MET DST

w <news:25bvde.35c.ln@kwinto.prv>
Michal Kawecki napisał(a):

> Owszem, to mogło być przyczyną powstania tego bad sektora.
> Narzędziami których użyłeś nie sprawdzisz niestety, czy jest to
> uszkodzenie powierzchni (nienaprawialne), czy też tylko sektor ze
> złą sumą kontrolną CRC (w pełni naprawialny). Użyj programu HDD
> Regenerator, jeżeli jest to ten drugi przypadek to powinien on ten
> sektor naprawić. Innym wyjściem jest wykonanie zerowania dysku
> przy pomocy programu diagnostycznego jego producenta (do pobrania
> na z jego www), różnica tkwi jedynie w tym, że zerowana będzie
> cała powierzchnia zamiast pojedynczego sektora.

Jak nadmieniłem ten sprzęt jest jeszcze na gwarancji, więc czy użycie
któregokolwiek z tych narzędzi, które podałeś nie spowoduje że w
przypadku nie naprawienia tego sektora, gdy kolega będzie chciał
zgłosić uszkodzenie dysku w sklepie komputerowym. w którym został on
złożony, nie będzie miał tam problemów, że sam cos tam próbował grzebać
i nie uznają tej gwarancji...

pozdr.
k.j