Re: Jaki laptop ???

Autor: Artek <arward_at_vp.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 15:30:53 MET DST

> Dzis bylem obejrzec Asusa F3Ja i A6Ja,  i moim zdaniem bardzo pozytywne
> wrazenie robia obydwa,
> zdecydowalem sie na F3Ja: (5327zl)
> http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1788/
> z systemem: 5721zl
> http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1787/
>
> dlaczego Asus - hmm,, malo aczkolwiek dobre opinie o nim, Bardzo korzystna
> relacja Cena / configuracja i cena / wydajnosc
> gwarancja 24mce, port DVI, SPDIF, cichy, niby szczegoly ale uzyteczne
> bardzo.
>
> Teraz o innych sprzetach:
> Toshiba Tecra A7,, np taka
> [...]

No tak :) pomogłes i to juz b.dużo .
Wielkie dzieki.
Nigdy wcześniej nie miałem laptopa wiec ...
--Do czego ma mi słuzyc ???-
Jestem studentem , osobą niepełnosprawna , z dysfunkcja wzroku .
Otrzymałem dofinansowanie z PFRON-u na zakup laptopa-właśnie max. do takiej
kwoty.Więc dlatego pisałem ze chcę wydac tyle :))
Teraz już wiesz wiecej o mnie i o moich potrzebach -wiec moze coś jeszcze
dodasz do tych rad? :)
Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za juz i proszę o wiecej.