Re: jaka grafika do Asus P4P800-E Deluxe?

Autor: jmk <quintana_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 15:39:26 MET DST

> Ani w Adobe Premiere ani w After Effects różnicy nie będzie. W grach
> owszem. I to znaczna. Jak nie grasz to wymień procesor/dodaj pamięci a nie
> wyrzucaj pieniędzy.
> --

Dzięki. Nie gram w ogóle, więc mnie to nie dotyczy. Mam P 2,4 ,
pamięci 1 GB, +wirtualna. Czasem gdy podczas pracy w AP jest w jednym
projekcie za dużo "nawalone" komp wiesza się w taki sposób, że
explorer.exe zajmuje 100% mocy proca i trzeba restartować. Gdzieś
czytałem że to wina sterów, więc próbowałem na różnych, ale bez
zmian. Następnie właśnie zalecano wymianę grafiki, stąd moje
pytanie... Proszę o weryfikację tego info, bo zdawało mi się, że
grafika jest kluczowa w przypadku używania takich programów.