Re: Jaki laptop ???

Autor: St. <_at_o2(usunto).pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 17:14:24 MET DST

w takim razie

Asus F3Ja-AP012
z systemem WindowsXP Prof = cena 5721zl, jesli mozesz dolozyc ( i
wykorzystac cale 6000zl) to doloz do niego 1GB ram (razem bedziesz mial 2GB
:) ) koszt takiego upgradeu to ok 350zl.
Komfort pracy na tym laptopie z 3gb ram powinien byc bardzo duzy.

Laptop ma b.dobra karte graficzna, wiec spewnoscia pograsz na nim w nowsze
gry jesli bedziesz mial ochote.
Wyjscie SPDIF, wiec podlaczysz do wiezy / kina domowego (amplitunera) i
bedziesz cieszyl sie z dzwieku.

wydaje mi sie ze bedziesz bardzo zadowolony,

jak nie F3JA-AP012,, to jeszcze Asusy z serii A6JA maja bardzo podobna
konfiguracje i odrobinke zmieniona obudowe.

pozdrawiam