Re: Jaki laptop ???

Autor: St. <_at_o2(usunto).pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 18:33:41 MET DST

Dnia 8 Sep 2006 17:40:10 +0200, Artek napisał(a):
> Wielkie dzieki .
> No ...ale...tak...jeden:)- który?
> jakbys kupował dla siebie -to który?

Kupuje :) heh :>

Dzis bylem obejrzec Asusa F3Ja i A6Ja, i moim zdaniem bardzo pozytywne
wrazenie robia obydwa,
zdecydowalem sie na F3Ja: (5327zl)
http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1788/
z systemem: 5721zl
http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1787/

dlaczego Asus - hmm,, malo aczkolwiek dobre opinie o nim, Bardzo korzystna
relacja Cena / configuracja i cena / wydajnosc
gwarancja 24mce, port DVI, SPDIF, cichy, niby szczegoly ale uzyteczne
bardzo.

Teraz o innych sprzetach:
Toshiba Tecra A7,, np taka
http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1626/
To juz laptop z gornej polki. gwarancja 36mcy, swietne wykonanie, dobre
parametry, choc jak masz zamiar np pograc na laptopie to lepszym
rozwiazaniem bedzie asus (bo w tecra karta graf podobno jest "zwolniona"
azeby sie komp mniej grzal)
minus to ze drogi jest

HP nx7400 - super obudowa, trwala, ekstra prezencja, cichy (wiem co pisze
bo mam hp :>)
np taki:
http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1641/
mankament - slabiutka karta graficzna, i naprawde nie wiem jak z LCD, wiem
ze ja z mojego w nx6110 nie jestem zadowolony

nie wiem do czego konkretnie komputer ma ci sluzyc, a do czego na pewno nie
:>

Jeszcze taka podpowiedz - przy kupnie laptopa zwroc uwage na rozdzielczosc
ekranu.
Ja np zrezygnowalem z Lenovo N100 z powodu jak dla mnie za duzej
rozdzielczosci (ekran 15,4" TFT WSXGA +) 1680x1050,, Jesli ktos jest
grafikiem / projektantem - super) jesli natomiast glownie siedzisz w
arkuszach kalkulacyjnych, dokumentach, stronach www itp. to moim zdaniem
wzrok mozna stracic.
Niby pracujac przy laptopie siedzisz blizej niz przy monitorze z komp
stacjonarnego itd.. ale 1680x1050 na 15 calach hmm,. mozna wysiedziec 20
min, pozniej zaczyansz sie meczyc,,, a po co? (to jest subiektywne
odczucie, ale jestem pewien ze dla wiekszosci osob 1280x800 bedzie
wygodniejsze)

pozdrawiam

zamieszalem, napisalem sie, ale mam nadzieje ze pomoglem