Re: Laptop ze sprzetowym szyfrowaniem dysku?

Autor: KaNo <fluor_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 21:25:47 MET DST

Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał(a):

> (ciach dłuuuugi cytat)
>
> Czy musiałeś jak ostatni lamer zacytować cały mój list?

Wyglada, ze tak bo dalsza czesc listu wskazuje na to, ze nadal nie
przeczytales uwaznie.

> Racja. Jako, że odpowiadałem na Twój list, w którym zawarłeś
> sporo legend. Nie mających się nijak do rzeczywistości. I po co
> robisz ludziom wodę z mózgu?

Wiec jeszcze raz, pisalem tylko o szyfrowaniu sprzetowym w laptopach. Twoje
odpowiedzi dotyczyly programowego z mala wzmianka o sprzetowym na desktopach.

Stanach.

> Co Ty z tym hipotetycznym embargiem ciągle?
> Poza tym zezwolenia na sprzęt do szyfrowania w Polsce nie są
> konieczne dla maluczkich.

a coz wspolnego ma zezwolenie na uzytkowanie sprzetu z embargiem?
Jak latwo i gleboko ten spadek po komunie sie zakorzenil. Zezwalam ... Ob.
Nazwisko, Imie, Imie ojca.. Numer dowodu, Numer buta... do tego jeszcze z
piecioma pieczatkami!
Pozdrawiam bez numerow:)