Re: Laptop ze sprzetowym szyfrowaniem dysku?

Autor: Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 21:00:06 MET DST

KaNo napisał(a) :
> Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał(a):
(ciach dłuuuugi cytat)

Czy musiałeś jak ostatni lamer zacytować cały mój list?

> Czytaj uwazniej posty, Twoje uwagi sa nie na temat.

Racja. Jako, że odpowiadałem na Twój list, w którym zawarłeś
sporo legend. Nie mających się nijak do rzeczywistości. I po co
robisz ludziom wodę z mózgu?

> przecietnych uzytkownikow i objete sa embargiem, zapewne nie tylko w Stanach.

Co Ty z tym hipotetycznym embargiem ciągle?
Poza tym zezwolenia na sprzęt do szyfrowania w Polsce nie są
konieczne dla maluczkich.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek