Re: ile watow zjada notebook ?

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 21:25:13 MET DST

Dnia Thu, 07 Sep 2006 20:22:42 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Nie wiem, czy to dobry pomysł. Pomyśl o kosztach serwisu,
> o łatwości kradzieży, o mniejszych możliwościach.

Mniej miejsca, bardziej reprezentatywne...Oszczednosc energii, skoro jedna
maszyna zjada tyle samo pradu co sam monitor 17''. Po pracy mozna
oczywiscie schowac go do sejfu ( o ile bylby) :)

> Zobacz na zasilaczu. Zazwyczaj jest to jakieś 80 W szczycie,
> czyli około 60 W w pracy ciągłej.

like hell :)
Moj ma napisane na zasilaczu 65 W. czyli powiedzmy jest to okolo 50 W.
Musze sie jeszcze zastanowic, bo koszt skladaka desktopowego z monitorem to
ok 2000, a za ta cene mialbym prawie mobilne.
let me think, let me think.....