Re: dysk na usb

Autor: Paweł Chrobak <beefensWYTNIJ_at_o2.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 17:48:14 MET DST

> Wedlug mnie problem lezy w jakosci tego portu z przodu obudowy. Mam
> niemal analogiczne obserwacje z tym, ze mnie na przyklad karta
> sieciowa n i e dziala z przodu obudowy. Nagrywarka niby dziala, ale
> wypalanie trwa godzinami. W sumie ten port jest albo w tym standardzie
> 1.1 albo z powodu przewodow puszczonych luzno w pudle, jest bardzo
> powolny.

To niezupełnie tak, problemu należy upatrywać w:

1). zakłócenia wolno puszczonych przewodów wewnątrz obudowy
2). zbyt długa (w sumie) droga sygnału (Za długi przewód) z tym, że
liczymy od płyty oczywiście

jakiej długości przewód podłączasz ??

W sumie widziałem drukarkę , która była podłączona kablem 3 metrowym,
ale właśnie często ją windows wykrywał jako nieznane