Marcin Narzynski <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> napisał(a):
> > Wybacz, ale w zasadzie wszyscy chcą dużą funkcjonalność.
>
> Trudno mi to wybaczyć. Nie lubię uogólnień.
> Za to rozumiem, że ludzie gonią za gadżetami więc producenci im je dają.
Ale
> wiadomo nie od dziś, że zasada 90-10 działa tu także (90% użytkowników
> wykorzystuje 10% możliwości sprzętu i oprogramowania).
>
> > Znikomość rynku prostych, tanich
> > notebooków wysokiej mobilności wynika po prostu z braku
> > zapotrzebowania.
>
> Tu się po części tylko zgadzam. Zniknięcie monitorów LCD 15 cali z rynku
nie
> było spowodowane brakiem zainteresowania, tylko małym zyskiem prodcentów,
> którzy woleli skupić się na sprzedaży 17 cali. Ciekawe kiedy i te znikną
pod
> pozorem braku zainteresowania? Procducentom nie opłaca się produkować
> taniego sprzętu, bo co by było, gdyby się okazało, że ludziom to
wystarcza?
Teoria spiskowa? Decyduje rynek i to ten o najwiekszym popycie, a komu
dzisiaj wystarcza rozdzielczosc 15?. Gdyby jednak okazalo sie, ze ludziom
wystarczaja 15, to liczba sprzedanych egzemplarzy zapewnilaby odpowiednie
zyski. Nawet jezeli paru potentatow "umowilo" by sie na 17 i wyzej, to
szybko pojawiliby sie konkurenci, ktorzy weszliby w ta nisze.
Pozdrowienia.
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/Received on Mon Sep 4 17:45:08 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 04 Sep 2006 - 17:51:04 MET DST