Re: dysk na usb

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 23:02:25 MET DST

majcher99@wp.pl napisał(a):
> Witam
> Mam taki problem
> Kupiłem sobie dysk twardy do laptopa oraz kieszen usb do niego i po
> podlaczeniu do usb na froncie obudowy windows xp sp2 krzyczy ze wykryl
> nieznane urzadzenie natomiast jak podlacze kieszen z dyskiem do usb z tylu
> komputera to wszystko smiga swietnie
> Inne urządzenia podlaczone do usb na droncie obudowy dzialaja bez
> najmniejszych problemow tzn aparta cyfrowy pendrive karta sieciowa na usb
>
> moja plyta glowna to MSI 865PE NEO3-V , 1024 mb ram kingstona. procesor
> [...]
To może być problem z podłączeniem tych portów na froncie do płyty
głównej. Słyszałem, że są dwa sposoby ułożenia kabelków we wtyczce,
którą podłącza się je do płyty. Jak podłączy się źle, będą właśnie cyrki
z wykrywaniem urządzeń. Widać Twoja wtyczka od USB z przodu obudowy jest
niekompatybilna z płytą główną. Podobno da się to jakoś przerobić,
trzeba tylko znać przeznaczenie kabelków i pinów na płycie (co powinno
być w jej instrukcji), ale w tym to ja już niestety nie pomogę... W
każdym razie słyszałem, że taka możliwość jest.

--
Pozdrawiam
Życzę miłego dnia :)