Re: Marzy mi się laptop...

Autor: Gabriel <spam)_at_wp.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 21:20:22 MET DST

> Obejrzałem sobie tego Qteka - już prawie to jest TO. W moich oczach
> niepotrzebnie łączy się funkcje telefonu, GPSa i komputerka w jednym, ale
> zdaję sobie sprawę, że taki jest trend na rynku. Co do parametrów
> "komputerowych" - mam nieznacznie wyższe wymagania.
>
> Nie podchodząc do tego po inżyniersku, a tak na szybko, wyobrażam sobie,
> że taki komputer powinien mieć:
> - mały rozmiar całkowity rzędu wielkości zeszytu B5, lub nawet A5;
> - ekran o rozdzielczości nie mniejszej niż 800x600, najlepiej 1024x768 -
> lub coś pośredniego, np 1024x576 (16:9);
> [...]

Ah te nasze marzenia :)
Chcialem LAPTOPA bo duzo jezdze kupilem HP dv 1049 i mimo ze nie duzy
to caly dzien w plecaku robi swoje a jak na miescie go wyciagam
to nie potrzeba 1,5GHz do internetu, nagrywarka tez nie potrzebna.
Teraz wychodza te nowe komputery takie mniej niz 1GHz procek.
Na razie okolo 1000$ kosztuja jak nie wiecej.
Poczytaj na pdaclub.pl :)