Re: Marzy mi się laptop...

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 11:20:52 MET DST

> zdaję sobie sprawę, że taki jest trend na rynku. Co do parametrów
> "komputerowych" - mam nieznacznie wyższe wymagania.

wymagania masz akurat wysrubowane, ale nie zdajesz sobie z tego sprawy

> Nie podchodząc do tego po inżyniersku, a tak na szybko, wyobrażam sobie,
> że taki komputer powinien mieć:
> - mały rozmiar całkowity rzędu wielkości zeszytu B5, lub nawet A5;
> - ekran o rozdzielczości nie mniejszej niż 800x600, najlepiej 1024x768

mala matryca duzej rozdzielczosci - drogie w wykonaniu

> - bardzo niski pobór prądu, który umożliwoałby na baterii pracę przez co
> najmniej 8-10 godzin, a najlepiej z 16 godzin;

jakis aku na nowych technologiach - drogi

> - dysk twardy też mógłby być zastąpiony czymś mniej prądożernym - jakąś
> wewnętrzną pamięcią typu Flash;

dyski twarde to obecnie najtansze nosniki danych - Flashe sa kilkakrotnie
drozsze
przy (o dziwo) gorszych parametrach (te o lepszych sa jeszcze drozsze)

> - procesor i pamięć na tyle wydajne, żeby dało się pracować z nowoczesnymi
> stronami internetowymi i małymi wersjami aplikacji biurowych

pod XP? i w dodatku proc energooszczedny? kiepsko widze - drogi

+ inne bajery jakie wymieniasz (wifi, czytniki kart) ? mala lekka obudowa -
tez droga

ogolnie - da sie zrobic, bedzie drogi

ZZ