Re: Którego z dwóch laptopa byście wybrali?

Autor: Gabriel <spam)_at_wp.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 21:23:16 MET DST

Jesli bedziesz miał Osła , lub tragarza to ten drugi fajny, ale ja mam z 1kg
mniejszy
i boli noszenie go, jak poczytasz watek "Marzy mi sie laptop" to
zrozumiesz:)
Zrezygnowalem z desktopa bo na dwa mnie nie stac.
Chcialem 14 panoramiczne zeby chociaz filmy czasem obejrzec
teraz kupilbym 10cali w teren a w domu stalby CRT 19cali
do oglodania filmow za pomoca lapa.
Chyba, ze jestes grafikiem lub kims takim co potrzebny duzy monit
ew. wozisz w samochodzie i nie biegasz z nim.
Dell ponoc na psy zszedl. Szkoda, ze IBM nie robi ponad 14cali ( nie moge
znalezc ponad).