Re: DDR2: Latency vs. predkosc - co ma wieksze znaczenie dla Core 2 Duo E6600

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 20:39:42 MET DST

> we wszystkim - zaczynając od benchmarków z sandry, po kompresję plików w
> WinRAR a na renderingu skończywszy.
> --

Można wiedzieć jakie dokładnie były parametry tych pamięci? chodzi mi o
podanie "RAS to CAS delay", "CAS latency", "Precharge time". Czas
odświeżania mnie nie interesuje bo ma marginalny wpływ. Po prostu chciałbym
policzyć czasy transakcji dla włączonego i wyłączonego przeplotu banków i
zobaczyć jak to wychodzi.

A tak przy okazji, czy w BIOS-ie masz włączony przeplot banków? (chodzi o
banki wewnętrzne DDR, nie o "Dual Channel".

Paweł