Re: Mankament Tunerów Leadtek Winfast - zRywanie obrazu Composite, Usterka tunerów Leadtek WinFast?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 13:14:00 MET DST

Mariusz <mariusz_ciszewski-beztego-@o2.pl> w wiadomości
<news:ecupj9$2vv$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Mam pytanie do użytkowników tunerów Leadtek Winfast, zwłaszcza modelu
> WINFAST PVR 2000

Na tym nie nagrywałem z video, jedynie "natywnie" z tunera sprzętowym
mpg2...
Z magnetowidem to bawiłem się starym tv-pixelem...

> Czy, przy zgrywaniu materiału z magnetowidu (wejście Video), występuje u was
> charakterystyczny efekt zRywania obrazu, wywołany, jak mniemam,
> niedostatecznie mocnym (z punktu widzenia tunera) poziomem sygnału Video?

Chodzi Ci o efekt [chwilowego] zatrzymania lub całkowitej utraty obrazu? To
raczej nie kwestia siły sygnału, a jego czystości.
Przy słabych magnetowidach i na pixelu pomagało (ale nie zawsze) kręcenie
głowicą magnetowidu. Zdarzały się jednak takie fragmenty, które nie dawały
się wyregulować.

Czy próbowałeś nagrywać kartą tv coś, co nagrywałeś przedtem bezpośrednio na
magnetowidzie na jakiejś porządnej czystej taśmie?...

> Chcę wiedzieć, czy jest to cecha (mankament) obecny również w innych
> tunerach WinFast Leadteka.

A może raczej Twojego magnetowidu...?

--
Pozdrawiam,