Mankament Tunerów Leadtek Winfast - zRywanie obrazu Composite, Usterka tunerów Leadtek WinFast?

Autor: Mariusz <mariusz_ciszewski-beztego-_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 15:03:10 MET DST

Mam pytanie do użytkowników tunerów Leadtek Winfast, zwłaszcza modelu
WINFAST PVR 2000

Czy, przy zgrywaniu materiału z magnetowidu (wejście Video), występuje u was
charakterystyczny efekt zRywania obrazu, wywołany, jak mniemam,
niedostatecznie mocnym (z punktu widzenia tunera) poziomem sygnału Video?

Ja tak miałem w modelu WinFast PalmTop TV ( recenzja m. in. tutaj:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic572604.html /
http://www.videoaudio.pl/forum/index.php?showtopic=2610 )

Chcę wiedzieć, czy jest to cecha (mankament) obecny również w innych
tunerach WinFast Leadteka.

--
Pozdrawiam serdecznie
Mariusz