Re: Kontroler PCI SATA bez RAIDa ?

Autor: Darek Kotarba <dkotarba_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 13:08:18 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Od tego trzeba zacząć, macierz tworzy się w BIOSie karty
> interfejsu a dopiero potem znaczenie zaczynają mieć sterow-
> niki.

No właśnie. Teraz też jestem mądry, ale nie ma wejścia do BIOSU karty.
Żadne F4 i Ctrl+S nie pomagają. Zgłoszenie Biosu karty to jedno
śmignięcie (wcale nie 5s jak to pisze w instrukcji) na ekranie i na
pewno nie ma informacji o możliwości wejścia do biosu karty.
Poza tym, w instrukcji pisze o dwóch sposobach tworzenia macierzy, przy
starcie w biosie i wykorzystując firmowy program pracujący pod
windowsem. Czyli można i tak i tak.

Poza tym dziękuję. Sprawę rozwiązałem tak, że system startuje z dysku
podpiętego do tej karty, a raid zrobiłem sobie wykorzystując możliwości
płyty głównej (ma tylko 2 gniazda SATA).