Re: Notebook za cenę 3k PLN +- 200 zł ;)

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.wp.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 11:56:29 MET DST

Użytkownik "Bazyl" <bazyl3[nospam]@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ed3csp$po4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Zdecydowałem się na HP EY458ES. Jest tylko jeden problem. Skąpiec
> pokazuje, że najtaniej kupię go w notebooki.pl, a ja nic nie wiem o tym
> sklepie. Opinie użytkowników są podzielone. Notebooki kuszą darmową
> dostawą, ale wg kupujących odstraszają niekompetencją i zarywaniem
> terminów, a mnie zależy na czasie. Najchętniej kupiłbym w agito, gdzie
> jest możliwość kupna za pobraniem i darmowa wysyłka kurierem, ale
> akurat tego modelu nie mają w sprzedaży ;(

Ja kupowiałem swojego na www.notebooki.pl. Przywiózł mi ich przedstawiciel
do Lublina (2 dni robocze) za friko (bo przedstawiciel był z Lublina). Jak
zobzaczyłem, że to zamawiany towar a nie np. pół cegłowki, zapłaciłem kasę i
używam sobie.
Zobacz na stronie http://www.notebooki.pl/kontakt/ czy nie mają handlowca w
Twoich okolicach.

--