Re: Klawiatura maszynistki

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 11:56:51 MET DST

Dnia Wed, 30 Aug 2006 10:25:28 +0200, Sander tak nawijal:

> Po jakim czasie ? Bo u mnie ta klawiatura chodzi > 10 lat,
> a dałem za nią kiedyś 360zł. ... i wystarczy ją trochę wyczyścić
> i będzie wyglądała jak nowa :)

Ja wiem, ze sa ludzie, ktorym nie przeszkadza, ze nie moga naciskac
klawisza pod katem 45st, tylko trzeba celowac, ale sie juz nauczyli
i robia to naturalnie; nawet 10-letni MS (nomen omen) natural bedzie
pasil, bo ani nie trzeba im walic 300wpm, ani nie pracuja dlugo, ale
naprawde sa na tym swiecie klawiatury, ktore sa po prostu fajne.
I niekoniecznie za ciezkie pieniadze, czasem za 1/5 ceny MS natural.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...