Re: 19 LCD do 1400PLN

Autor: Tomek <tomekkNOSPAM_at_WYTNIJimpakt.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 11:55:07 MET DST

"webjay" <kamil@adres-email-w-linku-stopki.pl> wrote in message
news:ed3mm1$mma$1@nemesis.news.tpi.pl...

> :) chodzilo mi o 'linki do recenzji' ;)

Leniuch :P

http://www.mva.pl/?id_kategorii=2&top=71&kategoria=221 - to a propos
poniższego Hapeka.

> wczoraj siedzial juz w koszyku zakupow, ale cos mnie HP rozproszyl...:
> http://www.sirius.pl/komputery/towar_cennik_62/towar_filtr_31;p13_62/towar_karta_14510/Hewlett_Packard_LCD_19_L1955.html

Też OK. Dodatkowo z HP łączy mnie sentyment ponieważ tam pracowałem i
własnie takich monitorów używalismy ;).
Zdecydowalem sie jednak na Sony, ponieważ z kolei w domu miałem starą 17 CRT
z Trinitronem (ach te 2 paseczki na kineskopie;).
Poza tym mam wrazenie, ze ma lepsze ("żywsze") kolory niż HP.

Przeglądnij forum na www.mva.pl - akurat o tym Sony, który kupiłem recenzje
są takie sobie, ale dla mnie jest OK.
Czerń jest b. dobra, ale pod kątem występuje "srebrzenie" charakterystyczne
dla tej matrycy.
Biały kolor na pewno lepszy niż na Samsungu 940B (matryca TN), którego mam w
pracy (w Sony biały jest biały a nie żółty lub niebieski jak w Samsungu).
Regulacja lamp jest dosyć szeroka, co jest ważne przy dużym kontrascie i
jasnosci.

Pozdro.
Tomek