Re: Notebook za cenę 3k PLN +- 200 zł ;)

Autor: Bazyl <bazyl3[nospam>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 08:55:28 MET DST

och.karol wrote:

> Mój HP nx6125 ma płytkę Recovery oraz płytę z instalkami XP w róznych
> językach.
> W HP'kach bardzo rozsądnie touchpad jest umieszczany dużo niżej niż
> klawiatura. Zapobiega to mimowolnym przesuwaniu kursora podzczas
> uzywania klawiatury (mnie w Maxdacie szlag trafiał podczas pisania).

Zdecydowałem się na HP EY458ES. Jest tylko jeden problem. Skąpiec pokazuje,
że najtaniej kupię go w notebooki.pl, a ja nic nie wiem o tym sklepie.
Opinie użytkowników są podzielone. Notebooki kuszą darmową dostawą, ale wg
kupujących odstraszają niekompetencją i zarywaniem terminów, a mnie zależy
na czasie. Najchętniej kupiłbym w agito, gdzie jest możliwość kupna za
pobraniem i darmowa wysyłka kurierem, ale akurat tego modelu nie mają w
sprzedaży ;(

--
Pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3CIACHO@go2.pl ]