Re: Nowy Notebook, co zainstalowac ? ...

Autor: Arek B. <arek75_at_onet.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 15:01:38 MET DST

*Roobert K...* napisał(a):
> Jakie jeszcze inne wazne programy zainstalowac ?
>
> Czy jest taki program, ktory zabiezpiecza mi wszystkie dane haslem, tak,
> zeby zlodziej nie mogl sie do nich dostac ?

A czy ten notebook nie ma już fabrycznie zainstalowanego systemu wraz ze
wszystkim co potrzeba?
Nie przyglądałem się temu modelowi ale HP sprzedawane w Polsce mają
przerośnięte systemy zabezpieczeń danych i internetu. Zabawki typu
dostęp do komputera i twardego dysku poprzez linie papilarne, karty
dostępu albo najzwyklejsze hasło są standardem. Złodziej nawet jak
wymontuje dysk nie odczyta go nie znając hasła.
Polecam zajrzeć na stronę HP i przejrzeć dział "Pobieranie sterowników i
oprogramowania". Jest tam pełno programów do zabezpieczenia wszystkiego.
Można nawet wykupić sobie wyśledzenie skradzionego komputera.

Poza tym. Trochę szkoda wydawać pieniądze na komputer kompleksowo
przygotowany do profesjonalnej pracy, a potem bawić się w lamerskie
reinstalacje systemu raz w miesiącu i darmowe firewalle i antywirusy.
Dzielenie dysku na kilkanaście partycji przypomina mi czasy DOS 5.0 i
maniaków linuksowych.