Re: Nowy Notebook, co zainstalowac ? ...

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 14:36:46 MET DST

Użytkownik <marcin.pawelec@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1156758960.051394.225120@m73g2000cwd.googlegroups.com...

orlin napisał(a):

> żartujesz ? mnostwo dodatkowej roboty ???? 5-10minut (czas formatowania
> partycji) to dla Ciebie mnostwo dodatkowej roboty...

Miałem wątpliwą przyjemność przywracać system na laptopie z takiej partycji
ukrytej
przy pomocy "narzędzi" - taki sprytny guzik na klawiaturze.

Myślałem, że pójdzie szybciej niż z Ghosta, a tymczasem
to była regularna instalka!!! Potem instalowały się sterowniki.
A na koniec oniemiałem - zaczęło się instalowanie SP2!!!!

Zajęło to około godziny. Never again!
Jak będę miał laptopa to zrobię sobie swojego Ghosta lub cos takiego
i system będzie postawiony w 10 minut

A na pytanie "co zainstalować" odpowiem tak: tylko to co niezbędne,
żadnych bajeranckich wygaszaczy, kalendarzy, rezydentnych prognoz pogody,
pięciu rodzajów komunikatorów, złtych myśli na dzień dobry itp

Pozdrawiam
Feromon