Re: Tuner TV USB, kupuję, testuję, opowiadam - WinFast PalmTopTV

Autor: Mariusz <mariusz_ciszewski-beztego-_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 09:29:22 MET DST

> Po drugie cos mi sie widzi, ze 'przepowiadanie' ruchu jest nisko
ustawione;
> 3Mbps jak na zrzut z TV da sie ogladac.

Tuner nadaje się do zapisu filmu, nawet przy większym bitrate, ale w
niższych rozdzielczościach, co nie powinno być wielkim problemem, gdyż
telewizja nie emituje pełnego PAL 720x576. Film można zapisywać w mniejszych
rozdzielczościach.

Mnie natomiast interesują prawdziwe możliwości urządzenia - te mogą okazać
się istotne, np. przy zgrywaniu obrazu z cyfrowego tunera satelitarnego
przez złącze S-Video. Poza tym urządzenie nie chce pracować z laptopem
850MHZ, i USB2.0 w postaci karty PCMCIA, po trzecie przy zgrywaniu sygnału
Video z magnetowidu VHS, w niektórych momentach następuje efekt "zrywania
obrazu", którego nie miałem w tunerze Kworld PCI.

Załączone filmiki zaraz przejrzę.

Pozdrawiam
Mariusz