Re: Tuner TV USB, kupuję, testuję, opowiadam - WinFast PalmTopTV

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 10:11:53 MET DST

Dnia Mon, 28 Aug 2006 09:29:22 +0200, Mariusz tak nawijal:

> Tuner nadaje się do zapisu filmu, nawet przy większym bitrate, ale w
> niższych rozdzielczościach, co nie powinno być wielkim problemem, gdyż
> telewizja nie emituje pełnego PAL 720x576. Film można zapisywać w mniejszych
> rozdzielczościach.

Nie kumam jak mozesz znosic aproksymowany obrazek 360x288,
gdy wkurzaja Cie piksele na 720x576.
To moze prosciej bedzie, jak sobie wygladzanie w playerze
wlaczysz i tyle.

> Mnie natomiast interesują prawdziwe możliwości urządzenia - te mogą okazać
> się istotne, np. przy zgrywaniu obrazu z cyfrowego tunera satelitarnego
> przez złącze S-Video.

Totalnie bez sensu. Po co wrzucac na analog, by znowu na cyfre przerabiac?

> 850MHZ, i USB2.0 w postaci karty PCMCIA, po trzecie przy zgrywaniu sygnału
> Video z magnetowidu VHS, w niektórych momentach następuje efekt "zrywania
> obrazu", którego nie miałem w tunerze Kworld PCI.

Wadliwa seria ramek jest ciezka do opisania, bo mpeg nie byl tworzony
do opisywania zaklocen, tylko konkretnych obrazow, wiec leci max danych,
z ktorymi nie bardzo jest co zrobic; system sie 'zapycha'.
Kazdy kompresor mpegu sie na tym bedzie dlawil; jeden bardziej, drugi
mniej. Ty nie masz juz zapasow, wiec dostajesz lawine, z ktora system
musi sie uporac.
Ten mpeg to masz cbr, vbr? Jak vbr to moze wartosc max = 2 x docelowa?
Wtedy ze zamiast 3Mbps masz kilka(nascie) ramek z szybkoscia 6Mbps. Ot.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...