Re: Tuner TV USB, kupuję, testuję, opowiadam - WinFast PalmTopTV

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 00:43:27 MET DST

Dnia Sun, 27 Aug 2006 21:54:04 +0200, Mariusz tak nawijal:

> pracuje już na Duronie 1000+, 256MB DDR i to na miernej płycie ECS k7s5aPRO.
/ciach/
> Niestety, przy tak słabej konfiguracji zapis filmu możliwy jest tylko przy
> kodowaniu do VCD. Próba kodowania do MPEG1, MPEG2, lub zapisu strumienia bez
> kompresji kończy się haczeniem zgranego materiału.
/ciach/

Hyh, rzeczywiscie wyglada to malo ciekawie.
Tylko czy nie idzie podmienic tych kodekow?
Bo nie chce mi sie wierzyc, ze tylko obsluga via USB zzera az tyle.
Raczej sklanialbym sie ku badziewiastym kodekom.
Ja patrze na analogiczna sytuacje ze starszym ati aiw, ktore rowniez nie
mialo hardwarowego kompresora, ale pal @8Mbps robilo mi na p3 500MHz.

Po drugie cos mi sie widzi, ze 'przepowiadanie' ruchu jest nisko ustawione;
3Mbps jak na zrzut z TV da sie ogladac.
Druga wersja to brak uzycia ramek B i P. Kompresor 'leci' na samych I,
wiec 3Mb szybko sie wypelnia i nie ma juz miejsca na dalszy opis ramki.
W ten sposob nawet 8Mbps nie wystarczy, zeby zrobic ladny obrazek.
Zobacz, oba robione na 4Mbps, tylko ze pierwsze na I+10x(B+P),
drugie na samych I.
http://www.fran.pl/pub/1.mpg
http://www.fran.pl/pub/2.mpg

--