Kupno monitora LCD

Autor: <kasumi8_at_o2.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 12:50:49 MET DST

Witam

Planuje kupno monitora LCD. Mam pewne wyobrazenia co do parametrow jakimi
musi sie przyszly monitor pochwalic :), lecz nie znam zanej dobrej
wyszukiwarki (ktora bylaby np. rownoczesnie porownywarka cen) gdzie moglbym
te parametry wpisac.... Czy moglibyscie mi jakas polecic? Albo pomoc mi cos
znalezc?

Oto parametry:

Przekatna: powyzej 17 cali
Format obrazu: conajmniej 16:9
Jasnosc: conajmniej 300 cd/m2
Kontrast: conajmniej 700 : 1
Czas reakcji: dobrze by bylo ponizej 8 ms
Rozdzielczosc: min. 1280x1024
Odswierzanie: przy podanej wyzej rozdzielczosci powyzej 70 Hz
DVI i Pivot

Monitor moze miec jakies dodatkowe duperele typu hub USB czy tuner ale nie
zwracam na to zbytniej uwagi.... Generalnie uwazam ze monitor LCD z
glosnikami wyglada szkaradnie wiec dobrze by bylo gdyby ten monitor nie mial
glosnikow, ale jak takiego nie bedzie to ostatecznie te glosniki moga
byc.... :P

Jesli ktos sklonny bylby mi pomoc to z gory dziekuje.

Pozdrawiam
Kasumi8 - kasumi8[at]o2[kropek]pl