Re: Kupno monitora LCD

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 14:21:04 MET DST

kasumi8@o2.pl napisał(a):
> Witam
>
> Planuje kupno monitora LCD. Mam pewne wyobrazenia co do parametrow jakimi
> musi sie przyszly monitor pochwalic :), lecz nie znam zanej dobrej
> wyszukiwarki (ktora bylaby np. rownoczesnie porownywarka cen) gdzie moglbym
> te parametry wpisac.... Czy moglibyscie mi jakas polecic? Albo pomoc mi cos
> znalezc?

odwiedz strone mva.pl a takze forum tej strony, to troche sie o tym
wszystkim poduczysz ;), bo z tego co piszesz ponizej nie zabardzo o tych
monitorach sporo wiesz, usiadz te 20 min. nad ta strona i naprawde
wszystko ci sie troche bardziej objasni.

> Oto parametry:
>
> Przekatna: powyzej 17 cali
> Format obrazu: conajmniej 16:9
> Jasnosc: conajmniej 300 cd/m2
> Kontrast: conajmniej 700 : 1
> Czas reakcji: dobrze by bylo ponizej 8 ms
> Rozdzielczosc: min. 1280x1024
> Odswierzanie: przy podanej wyzej rozdzielczosci powyzej 70 Hz
> DVI i Pivot

te parametry (oprocz DVI i rozmiaru w calach) sa praktycznie najmniej
istotne, najwazniejsze w lcd jest:
-MATRYCA !! dobre matryce do wiekszosci zastosowan (ktorych nie podales)
to PVA, S-IPS
-odpowiednio wielkie kąty obrazu
-ilosc i jakosc wyswietlanych kolorow

> Pozdrawiam