Re: Kupno monitora LCD

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 14:17:19 MET DST

kasumi8@o2.pl napisał(a):
> Witam
>
> Planuje kupno monitora LCD.

z całym szacunkiem, ale zacznij od poczytania o monitorach.

> Oto parametry:
>
> Przekatna: powyzej 17 cali
OK
> Format obrazu: conajmniej 16:9
conajmniej? czyli lepie jak bedzie 17:8? nie kumam.
> Czas reakcji: dobrze by bylo ponizej 8 ms
ok. ale nie dostaniesz wszystkich kolorów.....
> Rozdzielczosc: min. 1280x1024
tak, przy strosunku boków 16:9 i rozdzielczosci 1280NA1024 dostaniesz
owale zamiast kół i prostokąty w miejsce kwadratów! rozumiesz bład?

> Odswierzanie: przy podanej wyzej rozdzielczosci powyzej 70 Hz
aaa przepraszam w jakim celu? Weź no w reke zegarek LCD, albo ekranik
komórki, jake tam maasz odświeżanie?

> Jesli ktos sklonny bylby mi pomoc to z gory dziekuje.
PRzepraszam ze nie podałęm Ci zadnej wyszukiwarki, ale mam nadzieje ze
kupisz dobry monitor.
Pozdrawiam
ToMasz

--
Ubuntu to staroafrykańskie słowo oznaczające "Nie potrafię skonfigurować
Debiana" :)