Pierwszy komputer :-)

Autor: :: Solana :: <solanasun_at_hotmail.NO-SPAM.com>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 17:05:36 MET DST

Witam grupe!
Mam powazny zamiar zlozyc sobie komputer. Nigdy tego nie robilam wczesniej,
choc mam dosc duze doswiadczenie w wymianie dyskow, pamieci, roznych kart
itp (na potrzeby domowe).

Wiem jednak, iz zlozenie wszystkiego nie oznacza, iz calosc bedzie dzialac a
tego najbardziej sie boje. Czy tego da sie uniknac? Poza tym - co innego
jest wymienic karte graficzna ze starej na nowa, a co innego zlozyc komp. od
podstaw. Jak mi radzicie - czy zainwestowac od razu w "gorna polke" czy moze
zaczac od najtanszych komponetow, aby uniknac duzych strat w razie "wypadku
przy pracy" ;-) Komputery musze miec co najmniej 2 nowe, wiec nic sie nie
zmarnuje.

Jaka wybrac plyte glowna (od tego chyba trzeba zaczac)? Wybrac tania czy
bardziej zaawansowana? Czy dla przecietnego uzytkownika ma to jakies
znaczenie? Widze, ze teraz sa one zintegrowane z wieloma innymi kartami
(sieciowa, graficzna itd)....

Dziekuje i pozdrawiam,
magda