Re: Pierwszy komputer :-)

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 14:28:45 MET DST

:: Solana :: napisał(a):
> Witam grupe!
> Mam powazny zamiar zlozyc sobie komputer.

Gratulacje, za odwagę.Zadanie to jest teraz znacznie prostsze niż 10 czy
15 lat temu.W każdym razie teraz chyba najtrudniejszą rzeczą manualnie
jest włożenie procesora w podstawkę i założenie radiatora(zwłaszcza w
AMD, trzeba uważać żeby nie ukruszyć rdzenia).Jednak jak będziesz
ostrożna i nie śpieszyła się, sprawdzała wszystko 2-3 razy to powinno
byc dobrze.

  Nigdy tego nie robilam wczesniej,
> choc mam dosc duze doswiadczenie w wymianie dyskow, pamieci, roznych kart
> itp (na potrzeby domowe).

Czyli masz obycie z elektroniką, znasz podstawowe zasady ostrożności
jeśli chodzi o elektryczność elektrostatyczną.Zielona jak trawka na
wiosnę już nie jesteś:-)

> Wiem jednak, iz zlozenie wszystkiego nie oznacza, iz calosc bedzie dzialac a
> tego najbardziej sie boje. Czy tego da sie uniknac? Poza tym - co innego
> jest wymienic karte graficzna ze starej na nowa, a co innego zlozyc komp. od
> podstaw. Jak mi radzicie - czy zainwestowac od razu w "gorna polke" czy moze
> zaczac od najtanszych komponetow, aby uniknac duzych strat w razie "wypadku
> przy pracy" ;-) Komputery musze miec co najmniej 2 nowe, wiec nic sie nie
> zmarnuje.

To zależy do czego porzebny jest Ci komp? Nie warto może kupować niczego
z wysokiej półki, bo może nie wykorzystasz możliwości tego sprzętu

> Dziekuje i pozdrawiam,
> magda

Proszę bardzo, niespotykana wręcz kultura jak na początkującego
pecetowca.Przeważnie to chamstwo się wylewa, więc tym milej poczytać
takie posty

Pozdrawiam serdecznie
Tomaszek