zdalny dostep do zasobow komputera

Autor: M.G. <caros_at_wp.wiesz>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 17:09:10 MET DST

witam. mam lacze internetowe z tv kablowej. czyli uwazam ze tv kablowa ma
lacze ktore ma swoje ip.

ja dostalem modem i jestem w ich sieci czyli mam adres wewnetrzy. czyli jest
to jakby podadres.

a na koniec do modemu podlaczylem ruter i zrobilem sobie siec w domu z dwuch
kompow. czyli ten adres ktory wyswietla mi sie na kompie to jest jakby
trzeci adres a drugi wewnetrzy.

czy w takiej sytuacji istnieie mozliwosc aby w takiej sytuacji pojade np do
siostry w domu i moglbym chodzic po moim kompie tak jabym chodzil po
wewnetrzej sieci, tak jabym wszedl z drugiego komputera ktory jest np. w
pokoju. ??

czy da sie to zrobic?