Użytkownik "Franciszek Sosnowski" <news@fran.pl> napisał w wiadomości
news:mfi539sydxli.19j9wynky5d92$.dlg@40tude.net...
>
>> Szkoda, że klient jak brał notebooka z półki to nie sprawdził tego-
>> ewentualnie nie poprosił o przyniesienie notebooka zapakowanego.
>
> No coz - nalezaloby najlepiej rozebrac calego notebooka i sprawdzic,
> czy cdrom czyta, czy proc nie przegrzewa sie, czy dysk nie ma BB...
> Czyzbysmy mieli wykazywac wieksza czujnosc niz przy zakupie uzywanego
> auta?
W hali gdzie każdy moze dotknąć i pobawić sie notebookiem- tak. Zawsze mozna
poprosić o zapakowany egzemplaż, a o wystawowe - negocjować cene:)
> Z ciekawostek: porysowalem sobie mocno gorna klapke.
> Probowalem najpierw w Polsce (krakow): czas 3-4 tygodnie, cena 180zl.
> Nie skorzystalem. Wieden: 3dni, cena 34euro. Porazka!
Nie porażka tylko standart:)
Pytanko w jakim serwisie pytałeś o te graty.
Ja Dam Ci taki przykład
L20-100 pojawił sie pasek pionowy na wyświetlaczu- 3 dni od sprzedaży
klientowi końcowemu- Serwis AC-Serwis Wawa mówi zwe załatwią tak szybko jak
tylko sie da..
Ponad 2 tygodnie... (po małej awanti klient dostał 2 rok gwarancji gratis)
Taki sam model, inny egzemplaż- serwis CSS - 3 dni
Wiele zależy od serwisu
Pozdrawiam
Patryk
Received on Fri Aug 25 23:25:14 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 25 Aug 2006 - 23:51:40 MET DST