Re: Czy warto w Media Markt?

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 02:04:28 MET DST

Dnia Fri, 25 Aug 2006 23:20:14 +0200, Patryk Antczak tak nawijal:

> W hali gdzie każdy moze dotknąć i pobawić sie notebookiem- tak. Zawsze mozna
> poprosić o zapakowany egzemplaż, a o wystawowe - negocjować cene:)

Ups, nie doczytalem, ze to o 'grzebany' chodzilo.
Oczywiscie - racja.

> Nie porażka tylko standart:)
> Pytanko w jakim serwisie pytałeś o te graty.

Wiesz, tak mnie te 4 tygodnie przerazily, ze jak najszybciej
wymazalem caly pomysl z pamieci.
Nie wiem tylko jakim prawem to jeszcze funkcjonuje, jesli
jest +50% drozej i +4000% dluzej.

Podobnie odnosnie naprawy gwarancyjnej (wymiana wyswietlacza);
pomimo koniecznosci sciagniecia calej matrycy z DE, trwalo
to w Wiedniu tylko 3 dni. Kazdy z autoryzowanych serwisow w
Wawie, BB, jak i Krakowie 'potrzebowal' na to miesiaca.
Podziekowalem.

Swoja droga slyszalem, ze to ponoc serwis acera jest slawny
z tego, ze dowolne 'gowno' zajmuje 2 miesiace. Jak widac
nie jest w tym jedyny.fff

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...