Re: Czy warto w Media Markt?

Autor: Patryk Antczak <patcom_at_eranet.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 02:10:42 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1u4y3hkolzfa2$.imqbt5scjq2a$.dlg@40tude.net...

> Oczywiście. Przy jednej z poprzednich promocji na Acery klient, który
> kupił
> tam laptopa (mój znajomy) i spytał o gwarancję usłyszał, że jest jedna
> gwarancja na wszystkie modele, które są w promocji i dlatego nie dostał
> gwarancji. Szczęka mi opadła jak to usłyszałem

Hmm.. A paragon dostał?? albo FV?? Jak tak to ma gwarancję bo w Acerze dowód
sprzedaży jest gwarancją. A że sprzedawcy z MM mało wiedzą o tym co
sprzedają, a klienci o tym co kupują... to już inna sprawa

Acer, FSC, IBM/Lenovo, Toshiba, HP - Wszyscy mają serwisy zewnętrzne, wiec
Serwisować w MM Nie masz obowiązku- wręcz jest to niewskazane- widziałem
paczki jakie przychodziły z MM do Blasc (dawny serwis Acera) - MASAKRA

> A co powiesz na sytuację, gdy w MM jakiś pracownik zablokował hasłem
> dostęp
> do laptopa i "zapomniał" tegoż hasła. Klient kupił sprzęt i bardzo się
> zdziwił jak zobaczył, że trzeba podać jakieś hasło. Wrócił do MM i
> usłyszał, że to on sam sobie założył to hasło i MM mu w niczym nie pomoże.
> Niech pyta u producenta. Niestety nie pamiętam już jak się to skończyło.

Szkoda, że klient jak brał notebooka z półki to nie sprawdził tego-
ewentualnie nie poprosił o przyniesienie notebooka zapakowanego.

> Owszem, ale razem z laptopem jest taka specjalna książeczka

Tak- dodają ja HP I FSC- w serwisach FSC nie masz obowiazku jej pokazywać-
wszystko jest sprawdzane przez ADlera- czyli wewnętrzny system FSC. Jak jest
z HP nie wiem.

Pozdrawiam
Patryk Antczak