Re: Czy warto w Media Markt?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 08:38:36 MET DST

Patryk Antczak napisał(a):

> Hmm.. A paragon dostał??

Dostał oczywiście paragon

> albo FV?? Jak tak to ma gwarancję bo w Acerze dowód
> sprzedaży jest gwarancją.

Oczywiście, masz rację, ale jest coś takiego jak warunki_gwarancji opisane
w dokumencie gwarancyjnym

> A że sprzedawcy z MM mało wiedzą o tym co
> sprzedają, a klienci o tym co kupują... to już inna sprawa

Klient ma prawo się nie znać na niczym. Wiedzą dysponuje, przynajmniej w
teorii, sprzedawca

> Szkoda, że klient jak brał notebooka z półki to nie sprawdził tego-
> ewentualnie nie poprosił o przyniesienie notebooka zapakowanego.

Nie znał się. Ufał, że kupuje produkt w pełni sprawny

P.S. Nie wysyłaj mi kopii postów na priv!

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098