Michal Lukasik napisał(a):
> Tzn.? Znasz przypadki gdy jej nie było?
Oczywiście. Przy jednej z poprzednich promocji na Acery klient, który kupił
tam laptopa (mój znajomy) i spytał o gwarancję usłyszał, że jest jedna
gwarancja na wszystkie modele, które są w promocji i dlatego nie dostał
gwarancji. Szczęka mi opadła jak to usłyszałem
>Wiem, że MM ma klienta w d.
> i własne zwyczaje dotyczące serwisowania (kiepskiego zresztą), ale łaski
> nie robią, że dadzą gwarancję.
A co powiesz na sytuację, gdy w MM jakiś pracownik zablokował hasłem dostęp
do laptopa i "zapomniał" tegoż hasła. Klient kupił sprzęt i bardzo się
zdziwił jak zobaczył, że trzeba podać jakieś hasło. Wrócił do MM i
usłyszał, że to on sam sobie założył to hasło i MM mu w niczym nie pomoże.
Niech pyta u producenta. Niestety nie pamiętam już jak się to skończyło.
> Poza tym AFAIK w przypadku tego typu
> sprzętów obowiązuje gwarancja producenta.
Owszem, ale razem z laptopem jest taka specjalna książeczka
> Próbowałem wyGooglać czy aby nie było jakiś "afery" z tym związanej, ale
> nic nie znalazłem. :/
Klienci, którzy kupują w MM z reguły nie piszą na grupy ;)
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Thu Aug 24 20:05:09 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 24 Aug 2006 - 20:51:38 MET DST