Re: Czy warto w Media Markt?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 20:02:56 MET DST

Michal Lukasik napisał(a):

> Tzn.? Znasz przypadki gdy jej nie było?

Oczywiście. Przy jednej z poprzednich promocji na Acery klient, który kupił
tam laptopa (mój znajomy) i spytał o gwarancję usłyszał, że jest jedna
gwarancja na wszystkie modele, które są w promocji i dlatego nie dostał
gwarancji. Szczęka mi opadła jak to usłyszałem

>Wiem, że MM ma klienta w d.
> i własne zwyczaje dotyczące serwisowania (kiepskiego zresztą), ale łaski
> nie robią, że dadzą gwarancję.

A co powiesz na sytuację, gdy w MM jakiś pracownik zablokował hasłem dostęp
do laptopa i "zapomniał" tegoż hasła. Klient kupił sprzęt i bardzo się
zdziwił jak zobaczył, że trzeba podać jakieś hasło. Wrócił do MM i
usłyszał, że to on sam sobie założył to hasło i MM mu w niczym nie pomoże.
Niech pyta u producenta. Niestety nie pamiętam już jak się to skończyło.

> Poza tym AFAIK w przypadku tego typu
> sprzętów obowiązuje gwarancja producenta.

Owszem, ale razem z laptopem jest taka specjalna książeczka

> Próbowałem wyGooglać czy aby nie było jakiś "afery" z tym związanej, ale
> nic nie znalazłem. :/

Klienci, którzy kupują w MM z reguły nie piszą na grupy ;)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098