Re: Płyty Główne AM2

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 21:08:46 MET DST

Avatar <albus.dumbedore@deceased.com> wrote:

> Po pierwsze: czy spotkaliście się kiedykolwiek z Płytą AM2 która ma
> więcej niż 3
> sloty PCI? Chodzi mi o taką sytuację żeby móc przenieść większość
> moich urządzeń
> PCI na nową płytę.( A jest ich 4 własnie: Tuner TV, Karta ATA-RAID,
> SB-Live i Karta Sieciowa(oprócz zintegrowanej na płycie). Jeśli nie
> spotkaliście się z taką

            Tez mam ten sam problem: jesli grafika na AGP to sa plyty pod AM2
na starym NF3 majace 5-6 PCI 2.3, jesli zalezy Ci na 4 PCI 2.3 i PCI-E
to jedyna taka plyta pod AM2 jaka widzialem to Gigabyte GA-55Plus-S3G
[model pisze z pamieci] - ale znajdziesz ja latwo - jest populatna i
kosztuje ~320 zl.

> Po drugie: Czy spotkaliście się z taka płytą posiadającą 4 złącza ATA?

Chodzi Ci o PATA czy SATA? Z SATA nie ma problemow, gorzej z PATA. Pod AM2
nie robi sie chyba juz plyt z dodatkowym kontrolerem PATA pod RAID - ta
funkcja jest juz chyba tylko na SATA, a plyty maja maks. 2 kanaly czyli 4
urzadzenia PATA, a nowe nForce 500 tylki 1 kanal PATA.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl