Płyty Główne AM2

Autor: Avatar <albus.dumbedore_at_deceased.com>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 13:35:51 MET DST

Witam,

Zastanawiam się nad zakupem płyty głównej socket AM2, jednak nasuwa mi się
parę pytań.

Po pierwsze: czy spotkaliście się kiedykolwiek z Płytą AM2 która ma więcej
niż 3
sloty PCI? Chodzi mi o taką sytuację żeby móc przenieść większość moich
urządzeń
PCI na nową płytę.( A jest ich 4 własnie: Tuner TV, Karta ATA-RAID, SB-Live
i Karta Sieciowa(oprócz zintegrowanej na płycie). Jeśli nie spotkaliście się
z taką
Płytą, to może widzieliście gdzieś kontroler ATA RAID, lub Kartę Sieciową na
PCI-X?

Po drugie: Czy spotkaliście się z taka płytą posiadającą 4 złącza ATA?

--
Pozdrawiam,