Re: Płyty Główne AM2

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 23:37:17 MET DST

Użytkownik "Avatar" <albus.dumbedore@deceased.com> napisał w wiadomości
news:eck3gi$ntt$1@node5.news.atman.pl...
> Witam,
>
> Zastanawiam się nad zakupem płyty głównej socket AM2, jednak nasuwa mi się
> parę pytań.
>
> Po pierwsze: czy spotkaliście się kiedykolwiek z Płytą AM2 która ma więcej
> niż 3
> sloty PCI? Chodzi mi o taką sytuację żeby móc przenieść większość moich
> urządzeń
> PCI na nową płytę.( A jest ich 4 własnie: Tuner TV, Karta ATA-RAID,
> SB-Live
> i Karta Sieciowa(oprócz zintegrowanej na płycie).

Na wileu płytch AM2 jest kodek HD-Audio. Niewiele różni się jakością dźwięku
od Live"a (zwłaszcza jak nie masz high-endowych głośników). EAX również ma
2.0

 Jeśli nie spotkaliście się
> z taką
> Płytą, to może widzieliście gdzieś kontroler ATA RAID, lub Kartę Sieciową
> na
> PCI-X?

Chyba w komputroniku coś takiego mają.

> Po drugie: Czy spotkaliście się z taka płytą posiadającą 4 złącza ATA?

P-ATA ? Te na chipsetach od S939 - nForce 6100, nF3 i chyba nF4. Tyle że bez
RAID.