Dnia 24.8.2006, Markus Sprungk napisał(a):
> Oczywiście. Przy jednej z poprzednich promocji na Acery klient, który kupił
> tam laptopa (mój znajomy) i spytał o gwarancję usłyszał, że jest jedna
> gwarancja na wszystkie modele, które są w promocji i dlatego nie dostał
> gwarancji. Szczęka mi opadła jak to usłyszałem
I wolno im tak zostawić klienta "z ręką w nocniku"? Co na to FK?
> A co powiesz na sytuację, gdy w MM jakiś pracownik zablokował hasłem dostęp
> do laptopa i "zapomniał" tegoż hasła. Klient kupił sprzęt i bardzo się
> zdziwił jak zobaczył, że trzeba podać jakieś hasło. Wrócił do MM i
> usłyszał, że to on sam sobie założył to hasło i MM mu w niczym nie pomoże.
> Niech pyta u producenta. Niestety nie pamiętam już jak się to skończyło.
To też przegięcie.
> Owszem, ale razem z laptopem jest taka specjalna książeczka
No ale jej utrata/brak chyba nie równa się utracie gwarancji. [???]
Choć to IMO zależy już od dobrej woli producenta/serwisu.
> Klienci, którzy kupują w MM z reguły nie piszą na grupy ;)
:D
-- _____ __________________________ \` Y (__) __\` | | | '/ T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559 |__|_|__|__|_____|__|__|_____| _ l @ t l e n . p lReceived on Thu Aug 24 20:20:10 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 24 Aug 2006 - 20:51:39 MET DST