Re: Czy warto w Media Markt?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 20:19:02 MET DST
Message-ID: <jkp5spl618fe$.dlg@smutas.org>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 24.8.2006, Markus Sprungk napisał(a):

> Oczywiście. Przy jednej z poprzednich promocji na Acery klient, który kupił
> tam laptopa (mój znajomy) i spytał o gwarancję usłyszał, że jest jedna
> gwarancja na wszystkie modele, które są w promocji i dlatego nie dostał
> gwarancji. Szczęka mi opadła jak to usłyszałem

I wolno im tak zostawić klienta "z ręką w nocniku"? Co na to FK?

> A co powiesz na sytuację, gdy w MM jakiś pracownik zablokował hasłem dostęp
> do laptopa i "zapomniał" tegoż hasła. Klient kupił sprzęt i bardzo się
> zdziwił jak zobaczył, że trzeba podać jakieś hasło. Wrócił do MM i
> usłyszał, że to on sam sobie założył to hasło i MM mu w niczym nie pomoże.
> Niech pyta u producenta. Niestety nie pamiętam już jak się to skończyło.

To też przegięcie.

> Owszem, ale razem z laptopem jest taka specjalna książeczka

No ale jej utrata/brak chyba nie równa się utracie gwarancji. [???]
Choć to IMO zależy już od dobrej woli producenta/serwisu.

> Klienci, którzy kupują w MM z reguły nie piszą na grupy ;)

:D

-- 
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/
  T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T  UIN 53883184  GG#1902559
  |__|_|__|__|_____|__|__|_____|  _  l  @  t l e n  .  p l
Received on Thu Aug 24 20:20:10 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 24 Aug 2006 - 20:51:39 MET DST