Re: Nagrywarka zewnętrzna

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 20:19:29 MET DST

NOKGAMER napisał(a):

> Nie wiedziałem, że w zestawie bywa zasilacz. Widziałem tylko takie bez.

Z tego co ja zauważyłem, to zasilacz zwykle jest w zestawie.
U kuzyna widziałem ostatnio jeszcze ciekawszy kabelek - poza złączami
IDE: standardowym i do dysków 2,5" posiadał jeszcze możliwość podpięcia
urządzeń SATA - całkiem przydatne moim zdaniem. Oczywiście w zestawie
również zasilacz.

> To zmienia postać rzeczy, ale wada braku możliwości updatowania
> firmware'u pozostaje. :-(

Gdy wspomniałem o tej niedogodności na forum cdrinfo.pl, ktoś
powiedział, że to LG tak mają. W gruncie rzeczy jakoś musi się dać
update'ować FW w nagrywarkach, które fabrycznie są składane jako
zewnętrzne na USB. ;)
Najlepiej zapytać na wspomnianym forum, siedzi tam sporo ludzi
zorientowanych w temacie. :)

> A czy ktoś mi tu napisze, jak przez taką przelotkę zainstalować Win XP,
> czy w ogóle się da?

Tutaj niestety nie wiem, może boot z USB? Chociaż jak mówiłem nie mam
pojęcia...

# /George Orwell - Rok 1984/