Re: Gigabyte

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 20:06:55 MET DST

Eryk School napisał(a):

> Jesli ogromne ilosci to mozna zrobic statystyke co jest najbardziej
> stabilne :)
> Asrock lepszy od Gigabyte w segmencie srednim a jak ma sie sytuacja
> wsrod plyt topowych?

dokladnie, tez mnie to zastanawia i interesuje
jaka plyte kupic zeby miec stabilny i wydajny komputer
powoli sie zalamuje bo zawsze jest jakis szkopul
bo albo za glosny i jak chce wymienic radiator na chipsecie to sie jadro
uwali bo jest odkryte:P albo sie co chwile zawiesza:P

kiedys byly lepsze te plyty :)
nie mowcie ze abit nie zrobil dobrej plyty bo np nf7-s to super plyta,
nawet teraz dobrze sie nadaje do kompow biurowych i domowych:)