Re: Czytnik DVD z raportowaniem PIE/PIF

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 20:13:13 MET DST

MadMan napisał(a):

> Dobre wrażenie zrobiły na mnie TDK by Moser Baer (już dawno nie
> widziałem)

Bo to były świetne płyty, sporo ich nagrałem swego czasu, rzeczywiście
trudno jakoś na nie trafić. Odkąd okazało się, że to co kupiłem to CMC
Magnetics charakteryzujące się koszmarną jakością darowałem sobie TDK,
przynajmniej na jakiś czas.

> Verbatimy by Mitsubishi (MCC004) - miałem kiedyś i były OK.

Świetne płyty. ;) Mogę jeszcze dodać, że te z Tajwanu i Japonii dosyć
znacznie przewyższają jakością zapisu te z Indii, to znaczy ostatnio
kupiłem sobie cake 25 indyjskich i różnica z Tajwańskimi jest widoczna
już na pierwszy rzut oka na wykresie, chociaż nie jest oczywiście jakoś
tragicznie. :)

Na dziś dzień nagrywam właściwie tylko na Verbatimach MCC004. :)

# /George Orwell - Rok 1984/