Re: Gigabyte

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 20:11:49 MET DST

Użytkownik "sd" <sd@sd.com> napisał w wiadomoœci
news:eckq0u$fn1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> dokladnie, tez mnie to zastanawia i interesuje
> jaka plyte kupic zeby miec stabilny i wydajny komputer
> powoli sie zalamuje bo zawsze jest jakis szkopul
> ..
> kiedys byly lepsze te plyty :)
> nie mowcie ze abit nie zrobil dobrej plyty bo np nf7-s to super plyta,
> nawet teraz dobrze sie nadaje do kompow biurowych i domowych:)

Heh, miałem Abita BH6. Toż to legenda. Brakowało potem jedynie dzielnika dla
FSB133 (chyba rev 1.2 miał).
Puchnšce kondensatory? nee, nigdy, pracuje do dziœ z Celerkiem 850MHz na
przejœciówce Microstara.

No cóż - wybierz to co Tobie pasuje pod względem wyposażenia, ceny i czasu
trwania gwarancji a potem rzuć monetš.

Pozdrofka

--
Henry(k)