Re: Jaki procesor?

Autor: Dygi <dygimail_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 21:39:16 MET DST

Dnia Wed, 23 Aug 2006 21:07:13 +0200, OMSON napisał(a):

> Spoko dzieki za zestawienie. Powiedz mi, czy nie ma problemow z tymi
> prockami AMD z serii Venice?

Z mojego doświadczenia najmniejszych. BOXowy wentylatorek i procej w idle
29 stopni, przy stresie 38. Ja go jeszcze obniżyłem, bo mi szumi w nocy.
Oczywiście temp. zależy lekko od otoczenia i od trafionego modelu, ale
ogólnie te serie są znane z temperatur o wiele niższych niż porównywalne im
wydajnościowo modele intela (pentium D / celeron) a na tym mi zależało.

Do tego zestawu dorzuciłbym jeszcze:

LG DVD Recorder GSA-H10N ~135PLN

Marki dysku nie polecę bo to bardzo subiektywna sprawa ale do 200PLN
spokojnie kupisz już coś na SATA / SATAII (<= 120GB)

Do tego klawiatura / myszka / głośniki wybór nader subiektywny. I nie
oszczędzaj zbytnio na zasilaczu przy tej klasie sprzętu. Taniej wychodzi
drożej..

PS. Mam nadzieję, że to 1200PLN to bez monitora? :)

--
Pozdrawiam
Krzysztof Szynter aka Dygi