Re: Tunery TV na USB - czy to w ogóle ma sens?

Autor: VSS <news_at_vss.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 21:38:37 MET DST

Mariusz wrote:
> Trochę dziwi mnie ta sytuacja, bo oba standardy (FireWire i USB2.0)
> cechują się prawie identyczną przepustowością.

fire wire to tylko interfejs do przesyłania danych, kamera wysyła juz
zrobiony strumień w MPEGu, w USB jeszcze musisz kodować wizję do MPEGa. a w
gównianych kamerach i donglach USB masz kodeki najgorszego sortu. nie
wyrabiają sie i już.

> Z resztą, trudno byłoby zapchać USB2.0, które cechuje się przecież
> maksymalną przepustowością 60MB/s!

raczej 480Mb/s

> Ostatecznie zastanawiam się nad tym, czy warto inwestować w Tuner TV
> na USB2.0, i czy owo łącze zapewni mi odpowiednio wysoką jakość
> oglądanego lub przechwytywanego materiału video?

nie warto.

--
VSS      http://vss.pl
http://allegro.vss.pl